FOGÁSZATI ÉS SZÁJSEBÉSZETI SÜRGŐSSÉGI ELLÁTÁS PÉCS

FOGÁSZATI ÉS SZÁJSEBÉSZETI MAGÁN (TÉRÍTÉSES) SÜRGŐSSÉGI ELLÁTÁSUNK
ELÉRHETŐSÉGE: 06 72 410 666 vagy 06 20 243 55 39 VAGY 06 20 344 43 03 (MAGÁN SZAKFOGORVOSI ELLÁTÁS).

Szeretnénk tájékoztatni kedves pácienseinket, hogy sürgősségi fogászati ellátásunk díja a végzett kezelésen felül 10.000 Ft.

Amennyiben nem vagyunk telefonon elérhetőek, úgy a Fogászati Klinika (Dischka Győző u. 5.) ügyeletét van lehetőség Pécsett igénybe venni 7-17 óra között hétvégente és ünnepnapokon.

Fogorvosi és szájsebészeti rendelőnkben tapasztalt fogszakorvos és szájsebész szakorvos kollégáink kizárólag fájdalommentes kezeléseket végeznek.

Várja Önt fogorvos kollégánk Pécs Kertvárosában a hétköznapokon 20 óráig előzetes telefonos egyeztetés alapján.

• Erős fogfájás kínozza?
  • Vérzik a fogínye?
  • Feldagadt az arca? Szájzára van?
  • Lázas beteg?
  • Éjszaka nem tud aludni foga miatt?
  • Bölcsességfoga kínozza?
  • A fájdalomcsillapítók már nem használnak?
  • Kiesett egy fogából tömés?
  • Letörött a foga?
  • Elharapta az ajkát?
  • Leesett a korona- vagy hídpótlása?
  • Elutazik és sürgősen rendbe kellene tenni a fogait, nehogy a drága külföldi ellátásra szoruljon?
  • Csak hétvégén van itthon? Hétvégi fogorvosi ellátást szeretne?

Keresse bátran fogászati ügyeletünket Pécsett legyen bármilyen természetű fogorvosi vagy szájsebészeti problémája.

Fogorvosi sürgősségi ellátásunk keretében teljeskörű ellátást biztosítunk, legyen szó akár lüktető fogbélgyulladásról, foggyökértályogról, arcdagadást okozó csonthártyagyulladásról vagy letört fogból kiinduló fájdalomról, keresse bizalommal fogorvos kollégánkat Pécsen. Így akut esetben a diagnózistól függően a lehető legfájdalommentesebben elvégezzük a fog gyökérkezelését vagy eltávolítását (akár műtéti úton is), a tályog lecsapolását, baleset következtében meglazult illetve kilazult fogak sínezését, ajak vagy arcsebek összevarrását fogászati és szájsebészeti rendelőnkben. Ezek mellett megbeszélés szerint minden más fogászati beavatkozást is vállalunk, akár azonnal is!

Pécsi fogorvosi sürgősségi ellátásunk elérhetősége: 06 20 243 55 39 vagy 06 20 3444 303 (magán szakfogorvosi ellátás)

Ne hagyja, hogy a fogfájás megkeserítse napját! Válassza fogorvosi és szájsebészeti rendelőnket Pécs kertvárosában!