Ön jelenleg itt tartózkodik:  Szolgáltatások - Fogászati ügyelet

Fogászati és Szájsebészeti Ügyelet Pécs

Fogászati és szájsebészeti ügyeletünk elérhetősége: 06 20 243 55 39 vagy 06 20 3444 303  (magán szakfogorvosi ügyeleti ellátás)

Fogorvosi és szájsebészeti ügyeletünkön tapasztalt fogszakorvos és szájsebész szakorvos kollégáink  kizárólag fájdalommentes kezeléseket végeznek.

Várja Önt ügyeletes fogorvos kollégánk Pécs Kertvárosában a hét minden napján előzetes telefonos egyeztetés alapján.

fogászati ügyelet pécs, pécsi fogorvosi ügyelet, szájsebészeti ügyelet pécs, ügyeletes fogorvos, hétvégi fogászat, hétvégi fogorvos, pécsi fogászati ügyelet, orvosi ügyelet pécs, fogorvosi ügyelet pécs, fogorvos pécs ügyelet, fogászat ügyelet pécs, fogorvosi ügyelet pécsen, fogászati ügyelet pécsenErős fogfájás kínozza?

Vérzik a fogínye?

Feldagadt az arca? Szájzára van?

Lázas beteg?

Éjszaka nem tud aludni foga miatt?

Bölcsességfoga kínozza?

A fájdalomcsillapítók már nem használnak?

Kiesett egy fogából tömés?

Letörött a foga?

Elharapta az ajkát?

Leesett a korona- vagy hídpótlása?

Elutazik és sürgősen rendbe kellene tenni a fogait, nehogy a drága külföldi ellátásra szoruljon?

Csak hétvégén van itthon? Hétvégi fogorvosi ellátást szeretne?

Keresse bátran fogászati ügyeletünket Pécsett legyen bármilyen természetű fogorvosi vagy szájsebészeti problémája.

Fogorvosi ügyeletünk keretében teljeskörű ellátást biztosítunk, legyen szó akár lüktető fogbélgyulladásról, foggyökértályogról, arcdagadást okozó csonthártyagyulladásról vagy letört fogból kiinduló fájdalomról, keresse bizalommal ügyeletes fogorvos kollégánkat Pécsen. Így akut esetben a diagnózistól függően a lehető legfájdalommentesebben elvégezzük a fog gyökérkezelését vagy eltávolítását (akár műtéti úton is), a tályog lecsapolását, baleset következtében meglazult illetve kilazult fogak sínezését, ajak vagy arcsebek összevarrását fogászati és szájsebészeti ügyeletünkön. Ezek mellett megbeszélés szerint minden más fogászati beavatkozást is vállalunk ügyeletünkön, akár azonnal is!

Pécsi fogorvosi ügyelet elérhetősége: 06 20 243 55 39 vagy 06 20 3444 303  (magán szakfogorvosi ügyeleti ellátás)

Ne hagyja, hogy a fogfájás megkeserítse napját! Válassza fogorvosi és szájsebészeti ügyeletünket Pécs kertvárosában!

Esztétikai fogászatunkon rendelkezésre áll a legmodernebb héjtechnológia!